All-Fleet™ Extreme Engine Oil SAE 10W-40
Olej silnikowy All-Fleet Extreme SAE 10W-40, to olej klasy SHPD do stosowania w wysokoprężnych
silnikach z turbodoładowaniem samochodów ciężarowych, autobusów i silnikach przemysłowych,
pracujących z dużym obciążeniem. Formuła oleju, w której wykorzystano technologię syntetyczną została
opracowana tak, aby spełniała wymagania długich okresów pomiędzy wymianami, stawiane przez głównych
producentów silników i zapewniała długotrwałą ochronę. Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 spełnia wymogi
specyfikacji API CI-4, dzięki czemu olej może być używany w silnikach z układem recyrkulacji spalin (EGR).
Specyfikacja ACEA E7 oznacza, że olej jest odpowiedni do najnowszych silników pracujących pod dużym
obciążeniem, wyposażonych w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) służącym do redukcji
zawartości NOx w spalinach. Olej nie jest przeznaczony do układów obróbki spalin z filtrem cząstek stałych
(DPF). Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 jest produkowany z wykorzystaniem technologii półsyntetyków,
zapewniając dobre właściwości oleju w niskich temperaturach.
Aprobaty Aprobaty
Cummins CES 20078
MAN M 3275-1
MB-Approval 228.3
Volvo VDS-3
Mack EO-N, EO-M Plus
Renault RLD/RLD-2
Charakterystyka i zalety
Poziomy sprawności
ACEA E7, E5, E2
API: CI-4, CH-4, CG-4
Caterpillar ECF-2, ECF-1-a
Cummins CES 20076, 20077
Deutz DQC III-10
Global DHD-1
MTU Type 2
Kontrola emisji spalin
Zalecany do samochodów ciężarowych spełniających
wymogi norm emisji spalin UE Euro 4 i 5. *
(*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi)
Zatwierdzony przez producenta
Zalecany i zatwierdzony przez wielu spośród
największych producentów silników do dużych
obciążeń.
Czysty silnik
Wysokiej jakości pakiet dodatków zapobiega
powstawaniu sadzy i szlamu, zakleszczaniu się
pierścieni i nawarstwianiu się osadów.
Kontrola utleniania
Ulepszona kontrola utleniania w wysokich
temperaturach i wydłużenie okresów pomiędzy
wymianami oleju.
Długa żywotność
Wyprodukowany w wysokowydajnej technologii
dyspersyjnej w celu znakomitej ochrony przed
zużyciem i czystości silnika, zapewniających
zmaksymalizowanie jego trwałości.
Praca w niskich temperaturach
Ulepszone właściwości przepływu w niskich
temperaturach, zgodne z surowymi specyfikacjami
OEM i ACEA 2012.
Zastosowania
Odpowiedni do flot mieszanych pracujących z dużym
obciążeniem.
Odpowiedni do układów obróbki spalin EGR i SCR —
nie do układów DPF.
Odpowiedni do silników samochodów ciężarowych,
autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z
dużym obciążeniem z wydłużonymi okresami między
wymianami oleju.
Odpowiedni do niskich temperatur.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.