Opis
Valvoline™ Hybrid ATF
W pełni syntetyczny olej typu ATF do przekładni automatycznych samochodów
osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Valvoline Hybrid ATF jest sformułowany z
unikalnymi środkami konserwującymi uszczelki oraz dodatkami zapobiegającymi
utlenianiu, co wydłuża jego okres eksploatacji i wydajność. Ten produkt może być również
używany w innych zastosowaniach dla płynu typu ATF.
Valvoline Hybrid ATF zapewnia wyjątkową ochronę i smarowanie automatycznych skrzyni
przekładniowych w szerokim zakresie temperatur. Produkt przygotowany specjalnie do
stosowania w pojazdach hybrydowych z konwencjonalnymi przekładaniami automatycznymi.
Poprzez zastosowanie starannie dobranych dodatków uszlachetniających i przeciwutleniających
Valvoline Hybrid ATF pomaga również maksymalizować żywotność automatycznych przekładni o
większym przebiegu.
Zalecany przez Valvoline do*:
Aisin Warner Hyundai Mercedes-Benz Volvo
BMW Jaguar Mini Cooper VW
Chrysler JASO Mitsubishi VW / Audi
Ford KIA Nissan / Infiniti
GM Landrover Subaru
Honda / Acura Mazda Toyota / Lexus
Charakterystyka i zalety
Maksymalna ochrona
Chroni mechanizm przekładniowy i zachowuje
wydajność hybrydowych przekładni automatycznych
Przewodność cieplna
Zwiększona przewodność cieplna (zdolność chłodząca
płynu) w celu ochrony układu napędowego przed
dodatkowym ciepłem występującym zwykle w
pojazdach hybrydowych.
Utlenianie
Zwiększona odporność na utlenianie i stabilność filmu
olejowego w wysokich temperaturach
Płynne zmiany
Utrzymuje reaktywność przekładni automatycznej,
zapewniając płynności przy zmianie biegów
Niezmienna, stabilna lepkość
Doskonałe parametry lepkości i temperatury, nawet
przy bardzo niskich temperaturach otoczenia.
Bardzo stabilna lepkość przez długi okres
eksploatacji.
Zastosowania
Odpowiedni do hybrydowych i konwencjonalnych
automatycznych skrzyń biegów samochodów
osobowych, lekkich ciężarowych i innych
pojazdów, o ile producent zaleca specyfikacje
podane w tym arkuszu. Można również go używać
w przekładniach manualnych w zależności od
zaleceń OEM. Bywa zalecany jako płyn do układu
wspomagania kierownicy. Odpowiedni do długich
interwałów wymiany oleju.