HYBRID C5 0W20 5L
Opis
Valvoline™ Hybrid C5 Motor Oil SAE 0W-20
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany w szczególności do pojazdów
hybrydowych. Ten produkt oferuje doskonałą wydajność i ochronę we wszystkich
warunkach eksploatacji. Chroni silnik w ciężkich warunkach uruchamiania lub cyklach
zatrzymywania/uruchamiania występujących w pojazdach hybrydowych. Ta ochrona jest
zapewniona poprzez staranny dobór specjalnych dodatków uszlachetniających
przeznaczonych do poprawienia ochrony przed utlenianiem, korozją i zużyciem.
Zastosowania
Olej silnikowy zaprojektowany do stosowania w
osobowych pojazdach hybrydowych i
niehybrydowych wymagających spełniania
norm ACEA C5 API: SN, SP z klasą Klasa
lepkości lepkości SAE 0W-20.
Charakterystyka i zalety
Klasy jakości
ACEA: C5
API: SP
API: SN
Unikatowa formuła zapewniająca
najwyższej jakości ochronę
Oleje Valvoline serii Hybrid C przygotowano z
użyciem specjalnie wyselekcjonowanych
dodatków uszlachetniających i
przeciwutleniających, aby zapewnić
zwiększony poziom ochrony w zakresie
utleniania, korozji i zużycia, w szczególności w
przypadku pojazdów hybrydowych.
Ochrona przed zużyciem
Ulepszone dodatki uszlachetniające
zapobiegające zużyciu zapewniają dłuższą
żywotność silnika i utrzymywanie sprawności
pojazdu.
Cykle zatrzymywania
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji
zapewnia trwałość silnika w najbardziej
trudnych cyklach częstego zatrzymywania.
Poprawiony przepływ oleju i wysoka
reaktywność w niskich temperaturach
zapobiegają zużyciu w najbardziej trudnych
warunkach cyklów częstego
zatrzymywania/uruchamiania silnika
Kontrola osadów
Ulepszona kontrola poziomu sadzy w celu
zapobieżenia przedwczesnemu obniżeniu
jakości oleju
Tolerancja na wodę
Doskonała tolerancja na wodę i oddzielanie wody
w celu zapobieżenia formowaniu szlamu
Stabilność oksydacyjna
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji
zapewnia trwałość silnika w nawet trudnych
cyklach częstego zatrzymywania/ uruchamiania
silnika
Pojazdy niehybrydowe
Oleje silnikowe Valvoline Hybrid C-Series można
również używać w silnikach konwencjonalnych,
wymagających olejów spełniających normy
ACEA: C5, API: SP i API: SN z klasą lepkości
SAE 0W-20
Przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości
obrotowej
Zapewniona ochrona przed przedwczesnym
zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI)