PROFLEET LS 10W40 20L

Dostępność: na wyczerpaniu
Kod produktu: VE13976
Cena: 454,64 zł 454.64
Cena netto: 369,63 zł
ilość szt

Opis

ProFleet LS 10W-40 - Odpowiedni do użytku w nowoczesnych ciężarówkach, autobusach i zastosowaniach przemysłowych. - Technologia low-SAPS zapewnia ochronę systemów redukcji emisji spalin. - Kompatybilny z układami EGR (ang. Exhaust Gas Recirculation, recyrkulacja gazów spalinowych), SCR (ang. Selective Catalytic Reduction, selektywna redukcja katalityczna) oraz DPF (ang. Diesel Particulate Filter,filtr cząstek stałych). - Zapewnia długie interwały wymiany oleju w samochodach ciężarowych pokonujących duże odległości (prosimy zapoznać się z zaleceniami producentów). ProFleet LS 10W-40 ACEA E6-04, E7-04, E4-99 Wydanie 3, silniki DAF* MX, MAN 3477, 3277 do CRT, MB 228.5/228.51, MTU typ 3, Renault RVI RXD, Volvo VDS-3, Scania Low Ash (o niskiej zawartości popiołu). Znakomita wydajność obniża koszty eksploatacji. Oleje silnikowe ProFleet zostały opracowane z myślą o zapewnieniu doskonałego smarowania w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych o obniżonym poziomie emisji spalin oraz w silnikach nowej generacji. Stworzone aby zachować najwyższy poziom czystości silnika oraz układ recylkulacji spalin. Oleje silnikowe z grupy ProFleet spełniają także wymogi producentów dotyczące wydłużonych okresów między wymianami oleju, tym samym zapewniając obniżenie kosztów eksploatacji. - W pełni syntetyczne oleje silnikowe. - Spełniają lub przewyżsają najnowsze specyfikacje wiodących producentów silników. - Przedłużone interwały wymiany oleju. - Niski poziom emisji oraz ochrona układu oczyszczania spalin. - Ograniczają zużycie oleju. - Lepsza wydajność silnika, co zapewnia mniejsze zużycie paliwa i niższe ogólne koszty eksploatacji. - Kontrola emisji spalin: Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro I/II/III/IV/V. Dlaczego olej silnikowy jest ważny? Zasadniczą funkcją oleju silnikowego jest zabezpieczenie przed kontaktem metalu z metalem. Silnik zawiera setki ruchomych części, które muszą być odpowiednio zabezpieczone, jeżeli bowiem powierzchnie metalowe zetkną się ze sobą, to nastąpi ich zużycie, podczas gdy tarcie wzrośnie dramatycznie. Tarcie niesie ze sobą ciepło, które z kolei zwiększa zużycie i zniekształca części ruchome silnika. Olej w silniku rozkłada się jako cienka, smarująca warstwa na wszystkich częściach metalowych, dzięki czemu podczas pracy poszczególne elementy prześlizgują się nad sobą przy minimalnym tarciu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium